Friday 23 May 2014

Exclusive Aneesa Jubah

Assalamualaikum.

Sebelum tu aku nak tanya ni, adakah anda peminat jubah? Tapi aku rasa trend berfesyen sekarang ni adalah jubah kan? sana sini jual jubah. Termasuklah aku.hehehe..tak boleh kalah. Nak jugak jual jubah. Tapi jubah yang aku jual ni lain dari yang lain. Sangat-sangat selesa. ia sangat sesuai untuk ibu menyusu kerana disediakan zip dibahagian depan dan juga zip dibahagian lengan untuk mengambil wudhuk.


 
 
Jubah ni mempunyai 3 warna iaitu Silver Berry, Purple Berry dan Emerald Green. Kainnya yang sangat berkualiti dan sangat-sangat selesa. Tidak melekat ketika di pakai dan tidak perlu di gosok terlalu lama.
 
 
                                                                    Silver Berry
 
 
                                                                    Purple Cherry
 

 
Emerald Green
 
 
 
 
Ukuran Jubah
 
 Harga bagi jubah ini adalah rm159. Penghantaran adalah percuma.
 
 
sekiranya anda berminat, boleh hubungi saya melalui
 




No comments:

Post a Comment