Saturday 17 May 2014

Pes Nasi Arab Siap Beras Al Bayt

Assalamualaikum

Kali ni aku nak cerita pasal Pes Nasi Arab plak. Pes Nasi Arab ni dijual dengan beras sekali. Bukan beras biasa tapi beras Basmathi. Ala beras yang panjang-panjang tu. Terdapat 4 jenis nasi arab yang boleh anda beli mengikut selera dan citarasa anda ye.

Harganya sangat murah. Anda tak perlu pening-pening kepala nak fikir macam mana nak masak ke, apa ke kan. Sebab dalam tu semua sudah tersedia.

Terdapat 4 jenis pes nasi arab yang aku jual. Antaranya ialah
-nasi mandy ayam Saudi
-nasi kabsah ayam
-nasi maqluba ayam
-nasi mandy kambing Yaman




 
 


 

 
 
 


Senangkan caranya..Jadi tunggu apa lagi, boleh je order pes nasi arab ni dari aku sekarang. Pes nasi arab ni sangat-sangat laku ye. Ulang lagi sekali, sangat-sangat laku! Order 100 kotak, habis! Order 200 kotak, habis! Order 300 kotak pun, habis!

Lebih-lebih lagi dah dekat nak Ramadhan ni, lagi la banyak permintaan. Pelanggan nak buat stok kat rumah. Tak perlu nak masak banyak-banyak lauk. Jimat masa. Hanya masak nasi arab je untuk berbuka. Oh ye, nasi arab ni disediakan untuk 5-6 orang makan. Sangat sedap! Rugi kalau tak beli.

Banyak pelanggan aku dah berpuas hati.

Kepada mereka yang berminat untuk mendapatkan pes nasi arab ni, bolehlah hubungi aku melalui :


email : mardianamuda@gmail.com
facebook : www.facebook.com/mardianamuda
Fan Page : www.facebook.com/MardianaOnlineStore.

No comments:

Post a Comment